Приветствую Вас Гость | RSS

Пятница, 22.11.2024, 09:37

Меню сайта
Категории раздела
Моя статья [21] Как заклеить колесо самому? [1]
Шиномонтажный станок [0] Балансеровочный стенд [3]
Розкатка железных дисков [2]
Вход на сайт
Поиск
Наш опрос
Оценка сайта
Всего ответов: 1263
посетители
Мини-чат
200
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Статистика

    Онлайн всего: 2
    Гостей: 2
    Пользователей: 0

    Каталог статей


    Главная » Статьи » Балансеровочный стенд

    Що таке балансування?

     

     Як ще можна підвищити якість балансування?

    В деяких шинних центрах застосовують  так зване «фінішне»балансування. При цьому розглядають його як альтернативу балансуванню колес на звичайних балансувальних стендах. Цього не можна робити. Апарат « фінішного» балансування використовується для статичного балансування всього вузла:ступиці разом з колесом і гальмівним диском. При цьому допустима вага грузіка, яким  корегується дисбаланс вузла, максимум 15 грамів. Слід зауважити, що при цьому колесо повинно бути обов’язково відбалансоване.

    Балансування колес є невідємною частиною обслуговування автомобілів.

     Для чого потрібне балансування?

    Балансування , як ніщо інше, створює  комфорт для пересування. Але головне - навіть не комфорт, який створюється. Биття колеса – це ударна нагрузка на ступицю  й підшипники, на всі деталі, які труться і котяться. Причому нагрузка немаленька – дисбаланс всього в 20 грамів  на 14- дюймовому колесі при швидкості автомобіля 100 км\год за нагрузкою дорівнює ударам кувалди вагою 3 кг,яка вдаряється по колесу з частотою 800 разів за хвилину.

     Як часто потрібно робити балансування?

    Балансування потрібно робити регулярно. Порушення балансу колеса виникає внаслідок зносу гуми, деформації диска(при потраплянні в яму) і при наданні форми. Відповідно, балансування потрібно виконувати під час збору колеса на гуму після 500 км. пробігу після встановлення нової гуми на диск, після попадання в яму, з пробиттям підвіски. І не  менше 1 разу на рік, якщо Ви їздите на всесезонній гумі.

     Чи потрібно балансувати задні колеса?

    Так, потрібно. На відміну від  дисбалансу передніх колес, дисбаланс задніх менш помітний. Але він є. Неправильний баланс призводить, крім вищезгаданих проблем, також до  нерівномірного зношення самої гуми. Якщо Ви  побачили на колесі не рівномірне зношення, а лише в якійсь певній області, то, скоріше за все , це через несумісність центра маси колеса з центром його оберту.

     Як виконується балансування?

    Чисте зібране колесо встановлюють на балансувальний станок і центрують за допомогою конуса. На стенді задаються параметри колеса, після чого комп’ютер видає майстру, де і якої маси груз потрібно добавити. Залежно  від типу диска, використовують різні типи грузів. Грузи діляться на набивні для штампованих і литих(кованих) дисків і універсальні, які клеяться. Їх використовують з метою збереження «краси» диска  і, як правило, клеять з внутрішнього боку диска.

     Що краще – груз, який клеїться чи набивний?

    В більшості випадків кращий набивний груз. Особливо взимку. Перепади температур призводять до послаблення якості липкої стрічки, і груз відпадає під час миття колес під тиском. Але існують диски, на яких неможливо встановити набивний груз і на них приходиться встановлювати «липучку».

     Як розпізнати хороше балансування?

    На колесі повинні бути грузи з внутрішнього і зовнішнього боків (у випадку неможливості встановлення груза безпосередньо на фасаді диска, груз встановлюється з внутрішнього боку якомога ближче  до зовнішнього боку , в основному біля шпиць). Можливе балансування і одним грузом, але воно складне і використовується рідко. Грузи , з яких складається  маса, яку навішують, повинні знаходитись поряд і не перевищувати 60 грамів на новому колесі з новим диском. Якщо маса груза, що навішується ,більша, то потрібно впевнитись  в правильності збору колеса( жовта мітка повинна співпадати з вентилем ) або знайти причину неможливості виконання правильного балансування ( зношена покришка, погнутий диск). Якщо колесо відбалансоване і зняте зі стенда, можна провести перевірку

    його дисбалансу. Можливі відмінності між показами при повторному встановленні колеса зі стальними дисками за  системою «Хавека» плюс- мінус 5 грамів на обидва боки. З легкосплавними    дисками -3 грами на обидва боки. Чим більше і важче колесо, тим відчутніший вплив огріхів закріплення колес на станку на якість балансування.

     Що таке балансування за системою «Хавека»?

    Незважаючи на те, що в основному балансування проводиться по центральному отвору, яке не зношується в процесі експлуатації  і залишається на диску спеціально для балансування, дуже рідко балансування по ньому не є обовязковим. Фірма «Хавек» винайшла метод балансування колес по отворах, через які колесо кріпиться до ступиці.


     Суть метода:

    За системою «Хавека» проводиться подвійне центрування, незалежно від того чи диск сталевий,чи литий,чи кований: попереднє  центрування конусом по центральному отвору диска і кінцеве – диск прикріплюється до балансувального стенда фланцевим адаптером, який імітує шпильки ступиці вашого автомобіля. Різниця лише в тому, що попереднє центрування легкосплавних дисків виконується не конусом, а цанговим адаптером

    .

     Як ще можна підвищити якість балансування?

    В деяких шинних центрах застосовують  так зване «фінішне»балансування. При цьому розглядають його як альтернативу балансуванню колес на звичайних балансувальних стендах. Цього не можна робити. Апарат « фінішного» балансування використовується для статичного балансування всього вузла:ступиці разом з колесом і гальмівним диском. При цьому допустима вага грузіка, яким  корегується дисбаланс вузла, максимум 15 грамів. Слід зауважити, що при цьому колесо повинно бути обов’язково відбалансоване. 

    Категория: Балансеровочный стенд | Добавил: Host (05.09.2012)
    Просмотров: 2133 | Рейтинг: 5.0/1
    Всего комментариев: 0
    Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
    [ Регистрация | Вход ]